אדלשטיין נפגש עם שגריר האיחוד האירופי בישראל ונזף בו: "פוגעים ביחסים"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין נפגש עם שגריר האיחוד האירופי בישראל ונזף בו: "פוגעים ביחסים"

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין התבטא בחריפות בפגישה עם שגריר האיחוד האירופי בישראל עמנואל ז'ופרה ואמר: "זה ברור לכולם שאסור לאיראן להשיג נשק גרעיני. אתם חושבים שההסכם טוב, אבל שוכחים שהוא לא כולל כוח אל קודס מעבר לגבול עם ישראל"

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, נועד הבוקר עם שגריר האיחוד האירופי בישראל, עמנואל ז'ופרה. בפגישה אמר: "ההצהרות האנטי-ישראליות של מנהיגים אירופים פוגעות ביחסים עם ישראל".

עוד אמר אדלשטיין: "לפני כמה שבועות ביקרתי בצרפת, שמעתי שם אמירות נוראיות על ישראל וניסיתי לחשוב מה ניתן לעשות כדי לחבר בין שתי המדינות. אך לצערי, כשההצהרות האנטי-ישראליות הללו מגיעות ממנהיגי מדינות האיחוד האירופי, זה רק מרחיק את שיתוף הפעולה והקשרים".

"זה בא לידי ביטוי ביתר שאת בתגובה המוגזמת נגד העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, והקישור המופרך בין בינה לבין התגברות הטרור ברצועה. לאירופאים עקרונות וערכים חשובים וליברליים, ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון ששותפה לערכים הללו. האיחוד יכול להוות שחקן מרכזי בניסיון לפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אך הוא הופך לא רלוונטי כשהוא נוקט בעמדה אחת".

על הסכם הגרעין אמר אדלשטיין: "זה ברור לכולם שאסור לאיראן להשיג נשק גרעיני. אתם חושבים שההסכם טוב, אבל שוכחים שהוא לא כולל כוח אל קודס מעבר לגבול עם ישראל. צריך להסתכל על מה שקורה היום ולהבין את ההתרחשויות באיזור".



0 תגובות